blog Comot
Welcome, Friends!

Hai! Welcome to my blog! Hazirah Azman..budak comot..17.7.1997..taken by Haziq Hamsya yg buchuk lgy comel..haha..


Entries About Linkies Stuff


Free Talk

Put Your Link correctly
No Harsh words allowed here.
Request Tutorial Allowed
Click 'go' and start!


Credits

Template: Pingkan Samara
Basecodes: Yaya
Icon: Faradina
Others: ME


hari ni

hey blogger...hari ney mau story psl ape yg jdy kat sekolah tdy...

huh tadi mse aku stay petang kat labrary..ade haziq..amira..ana ..daniel..kimi kecik..zhaf..

hmm ary ney penat sgt..nak tdo dlm kelas pon tak boleh..

n mce kat labry tuh lepak laa dengan dorng..aja PA laa ...haha..alhamdulillah dorng paham jgk..

pastu lps aja...McD sampai...hahahaa..mkn je la..dah lapo sgt...

mce kat bilik stor tu..keje nye dok gosip jek...haha..but bkn gosip yg tak faedah..

gosip kenyataan..huh amira ketawe kan aku lagy...=..=' haha...tape la...

lgypon dah lme tak ketawe dgn dye...okey aku miss okey..

n then after mkn tuh lepak lagy..tak buat keje pon...hehe...best ble lepak nan dak2

ble dorng sakat aku...hahaha...penat mmg laa..bnyk ketawe..mte ngantok...tpy best..

mce aku nak balik tuh..dak2 laki jalan belakang aku..boleh main kaki pulak dorng ney...

da aku pusing belakang terus seypak haziq...Ya Allah...sbnrnye yg senggol kaki aku tuh zhaf,,,

sian gle haziq..saket gle aku seypak..dah tersalah org...hmmm last2 kat bawah zhaf pulak kne

seypak...geram aku tgk dye...hah dah kua adab yg kurang sopan dri aku..

aku bru nak jadi baik...tut2 jek boleh seypak org...okey aku tak bengang langsung sbb

dorng mmg ske kne kan aku..mentang2 aku kecik..pendek...mok...

kang dah kne kaki aku tak berani nk kne lagy...

puas aku..geram!! hahahaha...lps tuh da nk balik naque sent msg...

'zyra mak dah tggu kau dah tuh'

hahaha...okey abg ipo yg caring...sian dye akq aku tak de tdy kat kete...

hmm...jahatnya aku tadi...npe laa aku jdy gle..*Zyra kau tention kee*

hmm,..kat dlm post ney aku tak nak cte psal dye...nnty jdy topik sedey pulak..

hmm okey laa..bye...THE END..



love