blog Comot
Welcome, Friends!

Hai! Welcome to my blog! Hazirah Azman..budak comot..17.7.1997..taken by Haziq Hamsya yg buchuk lgy comel..haha..


Entries About Linkies Stuff


Free Talk

Put Your Link correctly
No Harsh words allowed here.
Request Tutorial Allowed
Click 'go' and start!


Credits

Template: Pingkan Samara
Basecodes: Yaya
Icon: Faradina
Others: ME


esok jgk...

esok jgk aq ad klas ict tpy aq x g un..
hahaha...
sbb nk jmpe abg aq la,aq x nk g klaz ue...
aq da rndu sgt kat abg aq tu...
hmmm...
tpy mybe esok x rmai un dtg klaz ue...
hahaha
sbb abg adk snggup bekorban tau..
sbb adk syg kan abg..
hmmmm....